Prezentace
pro lékarnu

Vytváření prezentačního webu pro lékárnu

V dnešní digitální době je mít kvalitní a přehledný web pro lékárnu nezbytností. Webové stránky nejenže prezentují vaše služby a produkty, ale také usnadňují zákazníkům přístup k důležitým informacím. Zde jsou klíčové prvky, které by měl obsahovat prezentační web pro lékárnu.

1. Úvodní stránka

Úvodní stránka by měla být přehledná a intuitivní. Měla by obsahovat:

  1. Název lékárny: Jasně viditelný název a logo lékárny.
  2. Stručný popis služeb: Krátký úvodní text, který vysvětluje, co lékárna nabízí.
  3. Navigace: Menu, které umožňuje snadný přístup ke všem důležitým sekcím webu.

2. O nás

Sekce "O nás" by měla obsahovat:

  1. Historie lékárny: Stručný příběh o vzniku a vývoji lékárny.
  2. Mise a vize: Informace o poslání lékárny a jejích budoucích cílech.
  3. Tým: Představení lékárníků a ostatního personálu, včetně jejich kvalifikací a zkušeností.

3. Služby

Detailní popis všech nabízených služeb, včetně:

  1. Výdej léků na předpis
  2. Volně prodejné léky a doplňky
  3. Poradenství
  4. Dermokosmetika
  5. Měření a diagnostika

4. Pobočky

Seznam všech poboček s podrobnými informacemi:

  1. Adresa: Přesná adresa každé pobočky.
  2. Telefon: Kontaktní telefonní číslo.
  3. E-mail: E-mailová adresa pro dotazy a objednávky.
  4. Otevírací doba: Přehledná tabulka otevíracích hodin.

5. Přístupnost lékárny z venku

Informace o dostupnosti a přístupnosti lékáren:

  1. Parkování: Informace o možnostech parkování v blízkosti poboček.
  2. MHD: Popis nejbližších zastávek městské hromadné dopravy a tras k lékárnám.
  3. Bezbariérový přístup: Informace o dostupnosti lékáren pro osoby s omezenou pohyblivostí.

6. Kontakty

Stránka s kontaktními informacemi, která zahrnuje:

  1. Hlavní kontaktní informace: Centrální telefonní číslo, e-mail a adresa.
  2. Kontaktní formulář: Formulář pro snadné zaslání dotazu nebo žádosti o informace.
  3. Mapa: Interaktivní mapa s polohou jednotlivých poboček.

7. Blog nebo Novinky

Aktuality a články týkající se zdraví, novinek v lékárně, akčních nabídek a dalších důležitých informací.

Pobočka 1: Centrum města

Adresa: Náměstí Svobody 10, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 123 456 789
E-mail: centrumpraha@lekarna.cz

Otevírací doba:

  1. Pondělí - Pátek: 8:00 - 18:00
  2. Sobota: 9:00 - 14:00
  3. Neděle: Zavřeno
  4. Parkování: Možnost parkování na Náměstí Svobody nebo v přilehlých ulicích.
  5. MHD: Nejbližší zastávky tramvaje a autobusu jsou "Náměstí Svobody".
  6. Bezbariérový přístup: Bezbariérový vstup zajištěn.

Pobočka 2: Nákupní centrum

Adresa: Obchodní 123, 120 00 Praha 2
Telefon: +420 987 654 321
E-mail: nakupnicentrum@lekarna.cz

Otevírací doba:

  1. Pondělí - Neděle: 9:00 - 21:00
  2. Parkování: Parkoviště v rámci nákupního centra s dostatečnou kapacitou.
  3. MHD: Blízko zastávky metra a autobusů "Nákupní centrum".
  4. Bezbariérový přístup: Plně bezbariérový přístup v celém nákupním centru.

Závěr

Kvalitní webové stránky pro lékárnu by měly být přehledné, snadno použitelné a obsahovat všechny potřebné informace, které zákazníci hledají. Profesionální prezentace vaší lékárny na webu může výrazně zlepšit komunikaci se zákazníky a zvýšit jejich spokojenost.

FAQ

Časté dotazy

Všechny součástí základního e-shopu naleznete zde

Nejdříve je třeba se rozhodnout, jaký program u nás zvolíte. Zvolený program následně ovlivní podobu smlouvy a formu spolupráce. Smlouvu Vám zašleme k náhledu a pokud bude vše v pořádku, dojde k podpisu smlouvy.

Další postup se dělí na dva případy:

  1. Měsíční program

    Po podpisu smlouvy automaticky probíhá první splatné období. Práce na zprovoznění distribuce, pharmdat a další služeb třetích stran započne ihned po uhrazení částky dle ceníku (měsíční částka 4000 Kč).

  2. Licence e-shopu

    V případě zakoupení licence e-shopu je potřeba nejdříve uhradit 60% celkové ceny díla. Po uhrazení je postup stejný jako u měsíčních plateb.


Dále je potřeba uzavřít smlouvu s pharmdaty, kteří vlastní čísleníky produktů, popisy, obrázky a letáky. Následně si vyberete vhodného distributora, se kterým opět dojde k uzavření smlouvy. Standardně se jedná o pharmos, phoenix nebo alliance.

Pokud si přejete využívat služeb třetích stran, jako je balíkobot, platební nebo sms brány, je potřeba nám buď vytvořit přístup do zakáznického účtu nebo zaslat údaje k napojení (API údaje).

  1. Vyberete si program, který Vás zaujal.
  2. Uzavření nové smlouvy s námi, kde se definují parametry nového e-shopu a distribuce.
  3. Bude třeba povolit naše IP adresy pro pharmdata a distribuci.
  4. Před spuštěním bude nutné požádat současného správce e-shopu o nastavení DNS záznamů na náš server.

Ano u našeho řešení již v základní verzi můžete přidávat vlastní produktovou řadu bez omezení, s možností přiřazení kategorie, pharmdata výrobce a značky.

Pojďme se do toho pustit!

Prodávejte s námi rychleji, přehledněji a s radostí

Spolupracujeme s