Seznam toho, co obsahuje každá verze našeho e-shopu.
Akční nabídka
Bannery
Kategorie
Rezervace eRecept
Přihlášení & Registrace
Články & novinky
Informační stránky
Obchodní podmínky
Věrnostní systém (body)
Bonusový systém
Pro podstatné části našeho e-shopu máme k dispozici několik modulů.
Správa objednávek Editace objdnávky, exporty pro dopravce, změnu stavů, fakturace
Správa produktů Ruční produkty, automatické produkty, značky a výrobci, maržový systém
Správa kategorií Vlastní strom kategorií / naplnění pharmdata kategoriemi
Správa bonusů Doprava zdarma, kód na slevu v Kč/%
Správa eReceptů Změna stavů
Správa marží Možnost hromadně ovlivnit ceny produktů na základě cenové hladiny
Správa stránek Plnění stránek nezbytné k provozu e-shopu - Reklamační řád, GDPR aj.
Správa Obchodních podmínek Možnost měnit a uchovávat obchodní podmínky v čase
Jsou věci, které nejsou na první pohled vidět,
ale na e-shopu být musí. Níže můžete nalézt ty nejpodstatnější.
Https zabezpečení Nasazení Let's Encrypt certifikátu nebo nasazení vlastního
Google nástroje Implementace GA4, Google search console
Heureka konverze Odesílání konverzí do heureky, heureka recenze
Automatické aktualizace Import produktů z distribuce, pharmdata aj.
Záznam procesů Sledování všech akcí na e-shopu
Seo Titulky, popisky, nadpisy aj., sitemap webu, strukturované datové typy
Cookies Správa uživatelských cookies
Dostupné feedy
Všechny součástí základního e-shopu naleznete zde
Nejdříve je třeba se rozhodnout, jaký program u nás zvolíte. Zvolený program následně ovlivní podobu smlouvy a formu spolupráce. Smlouvu Vám zašleme k náhledu a pokud bude vše v pořádku, dojde k podpisu smlouvy.
Další postup se dělí na dva případy:
Po podpisu smlouvy automaticky probíhá první splatné období. Práce na zprovoznění distribuce, pharmdat a další služeb třetích stran započne ihned po uhrazení částky dle ceníku (měsíční částka 4000 Kč).
V případě zakoupení licence e-shopu je potřeba nejdříve uhradit 60% celkové ceny díla. Po uhrazení je postup stejný jako u měsíčních plateb.
Dále je potřeba uzavřít smlouvu s pharmdaty, kteří vlastní čísleníky produktů, popisy, obrázky a letáky. Následně si vyberete vhodného distributora, se kterým opět dojde k uzavření smlouvy. Standardně se jedná o pharmos, phoenix nebo alliance.
Pokud si přejete využívat služeb třetích stran, jako je balíkobot, platební nebo sms brány, je potřeba nám buď vytvořit přístup do zakáznického účtu nebo zaslat údaje k napojení (API údaje).
Ano u našeho řešení již v základní verzi můžete přidávat vlastní produktovou řadu bez omezení, s možností přiřazení kategorie, pharmdata výrobce a značky.
Prodávejte s námi rychleji, přehledněji a s radostí
Spolupracujeme s